Іван Куліков - еmail-маркетолог, тренер, консультант з ефективної email-розсилки. Сертифікований провідною американською маркетинг компанією. Понад 6 років професійного досвіду. За цей час було відправлено понад 10 млн. листів.

Допомагає бізнесу вибудувати довготривалі відносини з клієнтами й партнерами та збільшити прибуток з допомогою ефективної email-розсилки.

***

У даному відео ви дізнаєтесь:
Як досягти високого рівня доставки листів
ТОП-5 помилок, які руйнують ефективність розсилки
Що робити, якщо листи вже потрапляють до спаму

***

1. Як досягти високого рівня доставки листів

  • Якісний сервіс розсилки
  • Створення корпоративної скриньки
  • Налаштування домену
  • Придбати виділений ІР
  • Налаштування шаблону листа
  • Сегментована розсилка

Сайти на одному ІР 

2. ТОП-5 помилок, які руйнують ефективність розсилки

  • Неякісна база (неактивні та мертві контакти)
  • Не сегментована розсилка
  • Розсилка без дозволу
  • Не розігрітий домен та скринька
  • Вміст листа (оформлення, вміст, спам слова)

3. Що робити, якщо листи вже потрапляють до спаму

  • Stop розсилка
  • Втілити все вище вказане
  • Перевірити репутацію домену (Postmasters, Blacklists)
  • Створити групу для тестування (20+ скриньок)
  • Створити нову корпоративну скриньку
  • Гігієна бази (неактивні, мертві, придбані)
  • Тестова розсилка на Mail-tester або аналоги
  • Поетапна розсилка по Активним + тестова група
  • Аналіз ефективності (Open Rate)

Якщо проблема не вирішується – радимось з тех.підтримкою та тестуємо в іншому сервісі.

4. Що з MailerLite сьогодні

 

5. Питання відповіді

1:00:58 - Якщо клієнт сам залишив свій мейл (напр., дав візитку, чи заповнив паперову форму клієнта) - у такому випадку який дозвіл на розсилку потрібен?

1:02:17 - В мене перші листи попадають в спам, пишу всім щоб шукали в спамі

1:05:50 – Щодо неактивних, мертвих контактів. Де таку статистику можна отримати? Є аналітика в сервісах розсилки?

1:08:17 - Який показник відкриття листів вважається «нормальним»?

1:11:55 - Як має виглядати класичний чи принаймі робочий вигляд воронки в контесті зв’язки із поштою. Наприклад: сторінка подяки-форма збору пошти-лист подяки...і т.д.. 

1:14:40  - Оpt-in, double opt in коли потрібно і як реалізувати.

1:16:05 - Чистка старих мейлів які не відповідають - як реалізувати.

1:16:40 - Проблема: дуже низька відкриваємість листів (менше 10%) і переходи з листів (менше 3%). Питання: як підвищити відкриваємість і переходи з листів. Багато клієнтів навіть не знають що ми їм щось відправляли.

1:17:03 - Яку кількість оптимально відправляти для тих, хто підписався на вебінар? (нагадування і матеріали?). Який об'єм тексту і посил в повідомленнях потрібен для тих, хто підписався на вебінар?

1:19:45 - Іване, можеш показати статистику відкриття листів. в підписників які додались до тебе за останні 2 місяці! Зі старими все зрозуміло - це буде дуже цінна інформація.

1:20:37 - Розкажи в чому секрет твоїх довгих текстових листів без дизайну? Так вони краще індексуються поштовими сервісами?