Сесія кейсів по вебінарах від учасників картелю: Павло Кобзар, Тетяна Кальченко і Андрій Стефурак

Переймаймо поради від наших досвідчених співкартельчан щодо організації та проведення вебінарів, адже вебінари - це дуже ефективний спосіб збору своєї цільової аудиторії.

***

Павло Кобзар, dyplomat.com.ua

 

Отже, поради від Павла Кобзаря - автора платформи https://dyplomat.com.ua 

1) Вічнозелений контент - інформація на вебінарі має бути максимально довготривало актуальною, щоб запис вебінару ви могли використовувати і в майбутньому, наприклад, як бонус до купівлі курсу чи бонус за підписку на розсилку. Можна перетворити запис-вебінару на платний майстер-клас. Наприклад, відео-вебінару порізати на частини і продавати як окремий продукт. 

2) Ціль - у кожного вебінару має бути ціль і ця ціль - Продаж! Кожен вебінар має приносити продажі. Готуючи презентацію одразу інтегруйте в неї елементи продажу: наведіть приклад, яку користь отримав ваш клієнт від продукту,  згадайте про унікальність, вигоди вашої пропозиції. Пам’ятайте, що просто згадати вкінці вебінару, щось на кшталт “А, в мене тут ще є курс, приходьте” - цього замало для продажу. 

3) Статистика. Збирати аналітику з вебінарів: кількість зареєстрованих, показники конверсії реєстрацій на вебінар та продажів.Дані для аналітики беремо з Mailerlite (на його платформі створена форма реєстрації на вебінар). Статистика дасть можливість спрогнозувати продажі для майбутніх запусків курсу. 

Ось табличка, яку використовує Павло:  Аналітика вебінарів

 

4) Q&A сесії неефективні, бо не мають конкретної теми, адже в них стрибаєш з однієї теми на іншу, відповідаючи на питання. Відсутність структури, чіткої логіки - як наслідок ти не доводиш клієнта до потрібної тобі цілі. Q&A сесії проводити для уже наявних клієнтів, а не як лід-магніт вебінар. 

5) Internet - підготуйте собі страховку щодо підключення до інтернету, наприклад мобільний інтернет про запас чи дві точки доступу до мережі.

***

Тетяна Кальченко, unistudy.org.ua

Тетяна Кальченко - проджект-менеджер ресурсу http://unistudy.org.ua у інтерв’ю зосередила увагу на внутрішньому стані доповідача під час вебінару, адже вебінар передусім - це публічний виступ і вперше завжди складно спілкуватись з монітором, бо немає візуального контакту з учасниками. Отже, поради: 

1) Конструктив - давайте корисну інформацію по темі, а також демонструйте свою експертність. Контент вебінару дуже важливий, зосередьтесь на цьому. Не переборщіть з продажами під час вебінару. На початку вебінару я кажу: “вебінар проходить на підтримку курсу …” 

2) Заохочувати людей дізнатись більше. Наприклад, “цю проблему я опрацьовувала з клієнтом, а детальніше про це я говорю в онлайн-курсі”, а кінці вебінару скажіть: “зараз триває реєстрація на інтенсив”. Будьте відверті зі своїми слухачами.  

3) Інтреактив і Структура - вебінар поділіть на блоки, після кожного блоку дайте відповідь на питання, що накопичились в учасників поки ви вели блок. Готуйте презентації для кожного вебінару. 

4) Таймінг - оптимально 45хв, максимум 1год + 15хв на питання. Краще хай залишиться інтрига, питання, ніж перевтомити учасників. 

5) Гарне оформлення - охайні, красиві лендінги, презентація. 

6) Миттєвий бонус - інформація про нього на сторінка підтвердження/подяки післ яреєстрації на вебінр. Для чого бонус? Для розкрутки (поширення інфо) про вебінар. Виконавши низку кроків учасник отримує бонус.  Ось приклад сторінки подяки з миттєвим бонусом unistudy

***

Андрій Стефурак, facebook.com/stefurakandrew

Найважливіші інсайти від Андрія Стефурака - поліглота, автора способу вивчення іноземних мов за допомогою челенджів. Поїхали: 

1) Підготовка - якщо ви готові, то ніякі технічні неполадки, негативні коменти не виведуть вас з балансу. Якщо ви підготуєтесь - то продажі теж підуть добре. Особливу увагу приділіть початку і завершенню вебінару. 

2) Loom -  аплікуха для практики. loom - відеозапис з вебкамери вашого ноута, щодозволяє зробити тестовий запис майбутнього вебінару. Потренуйтесь виступати на камеру свого ноута. 

3) Автоматичне налаштування нагадувань - заздалегідь підготуйте технічні штуки, такі як розсилка, смс-розсилка, щоб ви за годину до вебінару повністю були сконцентровані на вебінарі і його ефективності, а не нервували, бігом набираючи розсилку чи смс. За день до вебінару все підготуйте і поставте на автонадсилання у  відповідний час.  

4) Драйвовий стан - до початку вебінару підготуйте свій енергетичний стан. Варто зробити щось фізичне (походити, присісти), сходіть в душ, вдягніть свіжий одяг і випийте стакан води. І поставте ще стакан води на стіл, щоб ви мали воду під руками. 

5) Звернутися за підтримкою до Картелю - якщо щось іде не так, щось не знаєте чи не виходить - напишіть в картель  =)

***

Також стане у нагоді і кейс Ірини Журавель: основні косяки та нюанси із досвіду 200 вебінарів. 

Найкраще для навчання - це практика, тож просто бери і проводь вебінар один за другим і скоро саме ти ділитимешся з нами своїм досвідом! Успіхів!

Корисні посилання

Павло Кобзар: Бланк "Вебінари (аналітика)"

Кейс Ірини Журавель: основні косяки та нюанси із досвіду 200 вебінарів.