Стаття зроблена на основі поста Віталія у фб групі Картелю "Як я за 2 тижні заробив 20592грн. витративши 1601грн. на рекламу створюючи курс для графічних дизайнерів". Фото-приклади до текстового опису додано нами (зроблено зі сторінок Віталія в соц мережах)

Привіт друзі. Щиро дякую за вашу підтримку та поради. Без вас мабуть так би не вийшло. Зараз я розповім як мені вдалося заробити таку суму та які шляхи я пройшов при створенні курсів для графічних дизайнерів.

В даному напрямку я все робив сам. Тобто від налаштування сайту, створення листів, розсилки, підключення сервісів і аж до реклами у фб. Я не користувався послугами сторонніх спеціалістів, але рекомендую не робити як я і все ж таки шукати додаткові руки. В усіх сервісах мені прийшлось розібратися та навчитися працювати. Тут завдячую моїй половинці, яка підтримувала мої починання і зберігала мої нерви, адже це все мені потрібно було робити займаючись моєю основною діяльністю - розробкою логотипів. Я думав що не виживу 😂

Тепер приготуйтеся до довгого посту який можливо чимось вам допоможе. Я ще вчусь писати і якщо якимось чином не зміг донести свою думку або якісь є незрозумілості - питайте у коментарях.

 

Етап 1. Підготовка.

В першу чергу я почав заявляти усім, що тепер веду курси по графічному дизайні. Запустив у світ новий слух. Усім. Без виключення. Писав про це пости і т д. Таким чином нові люди з якими я знайомився та мої знайомі отримували сповіщення в голові, що вот такий Віталій може навчити дизайну.

Ви доречі також дізналися про мене з гостьового посту. Все що ви кажете і пишете людям - те вони і чують і так вони вас розцінюють. Також я створив окрему пошту і почав підписуватися на усіх інфобізнесменів в різних спеціальностях. Це для мене була така своєрідна безкоштовна допомога. Я дивився як це роблять інші та аналізував листи, повідомлення та періодичність. Також я замітив тенденцію в нашій групі як це роблять найкращі з нас. Orest ZubЛюдмила Калабуха Ivan Kniazevych та інші експерти у своїх нішах. Я читав, дивився, аналізував і в мене народилися якісь певні алгоритми та взаємозв'язки.

Висновок.
Слідкуйте за кращими та повторюйте. На початковому етапі взагалі потрібно відключити мозок і просто робити що кажуть.

 

Етап 2. Збір інформації.

Ось тут було вже важче. За період останніх місяців, я мабуть робив опитування разів 5, щоб дізнатися кому ж може бути цікаво і що людям потрібно. 

Але в основному я отримував мінімальну кількість відповідей та багато хейту в плані: "Чувак, навіщо ти збираєш інфу про те скільки я заробляю грошей?" 

На цьому етапі я дуже розгубився. Спочатку я думав, що буду вести курси для графічних дизайнерів, пізніше вирішив, що треба розширити аудиторію та вирішив вчити фрліансерів, потім знову переключився і придумав фріланс марафон. Замітив тенденцію та алгоритм, що після кожного опитування зверталися люди, які підходили під цю категорію. Кого ви хочете бачити на курсі, ті і прийдуть. Просто уявіть їх. Одним словом це був один з найбільш часозатратних періодів. А також я чомусь завжди пропускав онлайн-сесії з Орестом, але зранку дивився трансляцію і одразу робив нові для себе дії. Ну і передивився майже всю базу знань ОМБІЗ 

Висновок.
Щоб зрозуміти що люди хочуть, варто багато тестити та задавати питань. це безкоштовно, але стресово.
Сервіси: google forms, typeform, surveymonkey

 

Етап 3. Сайт

Це якраз той момент, коли ти включаєш режим білки і біжиш на усіх парах постійно змінюючи інформацію. Мені допомогав у цьому метод тика і гугл. З DIVI мені було трохи легше, так як раніше я вже робив собі сайт на цій темі, але я пам'ятаю що кожного дня щось змінював так як приходила нова ідея або була неактальна стара. DIVI - це ідеальне рішення для self made онлайн підприємця.

Відступ про фокап. Спочатку я націлився на аудиторію просто фрілансерів думав буду допомагати їм заробляти більше грошей і зробив на цю тему багато матеріалів. Сторінка вебінару та навіть зняв і змонував відео запрошення для нього.

Ех скільки я з цим намучився і навіть нічого не використав  Було трохи обідно за витрачений час, але звернути трохи зі шляху це нормально. Завдяки одному з моїх постів де ви мені допомогли зрозуміти що я не туди пішов, я вирішив зробити курс все таки націлений на графічних дизайнерів.

Ось схема як я звертав зі шляху і повернувся

  • Зробив сторінку курсу для дизайнерів
  • Зробив сторінку вебінару для фрілансерів
  • Змонтував відео (Якщо цікаво воно тут: https://www.youtube.com/watch?v=CxbFqnJL-X0 )
  • Сказав усім що скоро буду вчити фрілансерів (Вони позбігалися)
  • Передумав  Побачив, що їм непотрібні такі курси. Вони і самі все знають.
  • Переключився на новачків у сфері графічного дизайну
  • Дізнався що їм потрібно
  • Оформив нову сторінку курсу
  • Оформив нову сторінку вебінару

А тут список усіх, сторінок які мені знадобилися в загальному:

 

Етап 4. Маркетинг та продажі

2 тижні тому я сказав собі: "Вистачить тестити, думати, передумувати. Давай запускай курс. Що буде те буде. Визначив дату 2 липня і пішов в туман.

 

Сторітелінг або пост який змінив все 

Про сторітелінг я вже чув давно і вирішив використати цей метод для продажу курсу. Я писав свій пост 2 дні аж поки не виставив його у себе на сторінці. Найголовніше у сторітелінгу - емоційна історія. Після чого можна продавати цінність. Ви не уявляєте на скільки я був в шоці, коли мені почали приходити оплати по курсу. Я зрозумів, що щось в моїй пропозиції є цікаве і це найприємніші відчуття.

Після цього я вирішив з вами поділитися та запитати а що робити далі. Дякую за детальні поради. Через брак часу я нажаль не все використав, але ось писати в особисті працює. Дякую Orest Zub

Також я зробив пост у свої групі фб та трохи його просунув за допомогою реклами на $10. А ще після порад Ореста я попросив свою дівчину, щоб написала повідомлення усім людям які лайкнули пост. В результаті + 1 додатковий продаж курсу. 
Результат +12 заявок, з них оплатило 10 людей. 2 людини в кінці відмовилися 

 

Вебінар

Це був етап, коли я поринув в туман. В мене не було знань як налаштувати рекламу у фб, але метод тика і гугл спасає. Я налаштував сторінку вебінару, підключив форму з mailerlite для реєстрації і налаштував самостійно кабінет facebook. Це при тому що у мене інтерфейс на англійській В мене на той момент була додатково база розсилки в 300+ людей. Я думав зроблю розсилку і зараз половина людей з них зареєструється на вебінар. Результат 0 людей. Після цього я зрозумів що моя база або мертва або там люди яких це не цікавить. Пора збирати нову.

 

Про фб таргетинг.

Я вирішив що мої клієнти - це студенти, яких цікавить дизайн та фріланс. Зробив банер на якому був я з макбуком, який позичив у товариша  Якраз той мій омріяний MacBookPro 2017 з тачпадом. В описі написав свою історію як я будучи студентом мріяв про багато грошей і вирішив фрілансити і заробляти на графічному дизайні. Таким методом я назбирав на вебінар 129 людей. Я ще пробував таргетуватися на інші категорії людей, але вони не дали такого результату як на студентів. А також після вебінару на наступний день я запустив рекламу на запис і оплатила ще + 1 людина  Також відправив розсилку на нову базу в 129 людей про запис.

В результаті витрачено $51.11 на фб рекламу
На вебінарі стабільно було 22 людини до самого кінця.
+ 3 оплати одразу після вебінару
+ 1 оплата на запис.
а також кожного дня опрацьовую та даю відповіді на запитання людей стосовно курсу і постійно додаються нові люди. Методом вже через переписку продав ще +1 людині.

Висновок.
На даний момент на курсі вже зареєстровано 18 людей. 16 оплачених, 1 виграш з вебінару, 1 помічниця. Також сьогодні буду робити ще фінальний пост та вже написав усім зацікавленим особам. Думаю можливо 1-2 людини приєднаються в наш потяг 

 

Найцікавіше - результати

Зароблено: 20592грн
Витрачено: $61,11 або 1601грн. на рекламу.
Витрачено купу годин на підготовку, але саме вона тепер дає розуміння як рухатися далі і можливість проаналізувати усі свої помилки. Наступний запуск буде на $2К
На курсі: 18 людей

Надіюсь цей пост вам допоміг та якісь деталі ви зможете використати у своїй історії. А я пішов готуватися. В мене завтра стартує 1 заняття, а я до нього готовий на 3%, але це не проблема. Я справлюсь.

Усім бажаю успіху та продаж. Дякую