Стаття зроблена на основі коментаря Ірини у фб групі Картелю "Провела 23го свій юбілейний 200 вебінар (може і нє, три рази збивалась рахуючи =))"

Провела 23-го липня свій ювілейний 200-й вебінар (може і нє, три рази збивалась рахуючи =))

Реєстрації

Зареєструвалось спочатку близько 300 учасників. Як завжди купа не підтвердили листа, бо він попав в Промоакції\Спам\ скриті папки (постійно з тим якась біда, люди забувають, що треба підтвердити підписку). Насправді, багато часу та ресурсів то віднімає - постіно контролювати та нагадувати подивитись в папках лист. І треба про це пам'ятати та закладати додатковий час.

Результативність вебінару

Деякі після вебінару одразу відписались, деких я почистила, що були з заблокованим мейлом. Зараз залишилось 173 там учасника вебінару. Не знаю, скільки з них було онлайн, бо проводила на своєму блозі через Youtube і там лише видно скільки переглядів відео - 276.

З того вебінару було 4 продажі на загальну суму - 318$

До речі, обіцяла після сесії онлайн тоді звітувати, скільки людей записалось врешті на курс, який сьогодні стартував. Всього 35 людей (з 30 запланованих))). На загальну вартість 71500 грн (2750$). Наразі це найбільш успішний запуск.

Які основні косяки та нюанси:

-Затянула. Написала собі на листку великими буквами МЕНШЕ ГОВОРИ! І все одно багато чого розповідала, що можна було упустити. Краще менше і залишити невилику інтригу і бажання ще Вас слухати, ніж втомити слухачів.

- Постійно...постійно будуть люди, які вже в момент початку починають писати, що не отримала листа, не знайшли його, що не можуть зайти. А Ви в цей час вже починаєте. Треба цей момент продумати. Або попросити когось допогати, перевіряти Вашу пошту, надсилати коментарі, що почали і т.і

- Завжди є люди, які реєструються вже в останню мить, або через 5 хвилин, як Ви вже почали вебінар. Звісно, що їм не прийде лист з доступом. Якщо Ви про це одразу не подумаєте та за годину-дві до старту вебінару, не переробите автоматичний лист, куда вже внесете лінк доступу до вебінрау, щоб потім не шукати цих "потєряшек".

- Пишіть собі структуру та тезиси вебінару. Немає нічого гіршого, ніж витратити свій час на лекцію "Ні про що". Поважайте і свій, і слухачів час. Зробіть тезиси. структуру. Краще дивіться в блокнот і слідкуйте. Не сормьтесь. Це краще, ніж лити постійно воді і згадувати що хотіли розповісти.

- Не робіть краще теми "По вашим питанням" або "Розкажу, про що запитаєте". У більшості людей не будет питань. Більшість навіть Ва не знає і не може сформулювати що саме вони хочуть дізнатись. Дайте їм "костяк" теми, від чого відштовхуватись.

- Не продавайте на кожному другому слові. Бачила і на своїх експирементах, і на чужих, що якщо в кожному другому реченні вставлять "Все це ви можете дізнатичь на курсі. А детальніш про цуе у мене в курсі. А з цим питанням на платну консультацію". Люди дуже швидко охлодіють і не будуть взагалі вести з вами діалог. Бо яка відповідь на питання? - Це можна дізнатись на моєму курсу ))))

- В мене в перші рази був зовсім інший провис - я надто мало продавала. Лише згадувала раз-два, як бай зе вей. Краще озвучити спочатку, чим саме Ви займаєтесь і чим можете бути корисні. А потім наводити цікаві приклади з ситуацій з клієнтами\учнями під час вебінру, давайте натяки, що у Вас є клієнти, учні, курси. І в кінці вже плавно перейти саме до актуальності Вашого курсу\послуги. Та одразу озвучити якісь найчастіші питання, попроцювати з запереченнями.

- Не забувайте про поширення вебінару. Використовуйте одразу всі можливості та площадки. Я запускаю рекламу в фб, реклама в інста, публікую оголошення на сайтах-афішах (наприклад - https://allevents.in/kiev TimePad)

- Одразу зробіть макети листів для розсилки: підписка, скоро вебінра, вже починаємо, дякую що відвідали. Як ви там, ось тезиси з вебінару. Одразу зробіть воронку листів (щоб новоприбулих тримати на блозі\в групі). Сядьте і продумайте, скільки це всього має бути листів та зробіть чек-лист по ним.

- Сядьте разок перед чоловіком\дружиною\котом та проговоріть весь свій вебінар. Одразу помічайте в блокноті стоп-періоди, коли ви не знаєте, що сказати, як перейти. Викреслюйте їх, намагайтесь уникати.

- Краще виписати слова-паразити або небажані слова: які можуть сприйнятись, як расизм, як не толерантність. Уникайте крайнощів та слів, які так і витягують заперечення з слухачів: "Ось так точно буде", "Я впевнений на 100%". Я зазвичай використовую більше безпечні слова "Зазвичай", "Здебільшого". "Може статись" і т.н. КОли використовувала слова які показують крайнощі, отримувала багато коментарів від тих, хто любить циплятись до слів та любить сперечатись. Не факт, що у Вас буде так само, але в мене це забирало ефирний час, сили та позитив. 

Як завжди накатала лонгрід))) Соррі, але сподіваюсь, стане в нагоді! ))